Barcelona Cultura

Exposició El cos vestit

-

Et proposem un viatge per la història tenint en compte com el vestit modifica l’aparença del cos mitjançant unes accions que tendeixen a comprimir-lo i alliberar-lo alternativament, des del segle XVI fins a l’actualitat.

EXPOSICIO VIRTUAL EL COS VESTIT

En aquesta exposició virtual hi hem incorporat algunes de les peces de moda més destacades de l’exposició «El cos vestit. Siluetes i moda (1550-2015)». D’entre els més de cent objectes, documents, gigafotos i exposicions en línia, destaquen el vestit de cort francès (1760), la famosa creació de Marià Fortuny i Henriette Nigrin, Delphos, o el vestit Cua de paó de Balenciaga del 1958.

Aquesta exposició virtual i altres continguts formen part del projecte We wear culture, de Google Arts & Culture, en el que el Museu del Disseny va col·laborar juntament amb 180 institucions culturals més de Nova York, Londres, São Paulo, París o Tòquio.

INICIAR VISITA VIRTUAL

-